Compania românească de software StarByte a lansat noua versiune a platformei web eKollect, care automatizează procesul de colectare, monitorizare și raportare pentru bănci, leasing, call center și societăți de colectare. Peste 100.000 de datornici – firme și persoane fizice – sunt monitorizați, în prezent, prin intermediul platformei.
Noua versiune Starbyte eKollect integrează IP Telephony ( telephony over internet), o soluție software care permite companiilor să apeleze clienții direct din aplicație și să gestioneze, astfel, relația cu aceștia.
“Aplicația eKollect integrează întreg fluxul de interacțiune, de la controlul dosarelor la înregistrarea convorbirilor, gestiunea mesajelor, inclusiv SMS. În noua versiune, operatorii au acces instant la dosarul clientului, convorbirile din arhivă și comentariile adăugate de call center. Aplicația permite, totodată, stabilirea unor alerte pentru contactarea clienților în funcție de dată și alți parametri”, afirmă Starbyte, într-un comunicat de presă.
În noua versiune, Starbyte eKollect este complet costumizabilă, astfel că oferă posibilitatea de a optimiza accesul la baza de date în funcție de necesități. Printre altele, operatorii își pot configura aplicația pe smartphone și pot primi apelurile de la debitori fără să fie necesar să fie în fața calculatorului.
eKollect permite, totodată, managementul licitațiilor și a bunurilor (mobile și imobile), istoricul evaluării bunurilor și a datelor evaluatorilor.
De asemenea, în cazul firmelor, aplicația integrează date despre toți participanții la dosar (creditori înscriși la masa credală, executori, debitori, giranți, administratori judiciari etc.) și permite, totodată calcularea automată a zileor restante, a onorariilor executorilor, comisioanelor, penalităților zilnice/ anuale, împutațiilor de plăți, în așa fel încât relația dintre cele două părți, creditori și datornici să se desfășoare la un nivel optim, fără erori de comunicare și interpretări.
Starbyte, unul dintre principalii jucători din sectorul FinTech din România, este o companie românească cu o bogată experiență în dezvoltarea de software pentru Managementul Informaţiei, Managementul Documentelor şi Managementul Proceselor din domeniul Financiar-Bancar, Asigurări şi Risk Management.
Compania dezvoltă, printre altele, 4 Apply, prima platformă software românească destinată aplicațiilor de credit dezvoltate de principalele bănci și alte instituții financiare, și GeoBIZ, prima inițiativă software românească care permite clienților să afle informații relevante privind mediul de afaceri, folosind geolocația.
Starbyte anunța, recent, că 4Apply, platforma software românească din spatele „Creditului cu Buletinul”,a depășit granița de 4 milioane de dosare analizate.
În ceea ce privește platforma GeoBIZ, aceasta folosește GIS Analytics, Google APi și WEBGL pentru a integra date certificate despre mai mult de 11 milioane de adrese, sedii de firme, puncte de lucru, magazine și proprietăți imobiliare.
Prin intermediul aplicației, utilizatorii pot afla, foarte simplu, cum arată concurența într-o anumită zonă, de la oraș la cartier, aplicația oferind date concrete, oficiale, privind numărul firmelor prezente, locațiile, performanța economică a acestora. De asemenea, utilizatorii își pot căuta noi clienți, zone de oportunitate investițională și își pot compara rezultatele cu cele ale concurenței.