Startupul european FlixBus continuă să se extindă

După lansarea primelor curse regionale FlixBus din Sibiu, Timișoara și Miercurea Ciuc care acoperă în total 15 orașe din Transilvania, Banat, Crișana și Maramureș, rețeaua verde se extinde din nou. În această lună, două noi destinații se vor alătura rețelei cu peste 1.200 de destinații din 24 de țări europene. De la 13 iulie, orașele Târgu-Mureș (plecarea la 12:10) și Baia Mare (plecarea la 12:15) vor fi conectate zilnic cu Budapesta.

„Obiectivul nostru este de a conecta cât mai multe orașe românești cu metropolele europene, dar și să adăugăm orașe mai mici în rețeaua verde. Astfel, vom putea oferi o gamă mai largă de călătorii și prețuri disponibile tuturor” – a declarat Laszlo Arany, MD pentru FlixBus Ungaria/România/Bulgaria

Pentru a le ura bun venit în rețeaua verde, pasagerii vor avea posibilitatea de a cumpăra bilete de la toate destinațiile din România la 1,00 RON către Budapesta și 39,90 RON către Viena. Biletele de bun venit sunt disponibile numai până în 12 iulie pentru călătoriile între 13 și 31 iulie. Mai multe informații despre prețuri pot fi găsite pe pagina web www.FlixBus.ro. La prețurile atractive se adaugă multe beneficii, cum ar fi scaune confortabile cu mai mult spațiu pentru picioare, Wi-Fi gratuit, prize sau USB lângă scaun. Anularea și refacerea rezervării online sunt flexibile și se pot efectua cu până la 15 minute înainte de plecare. O piesă de bagaj și un bagaj de mână sunt gratuite și nu este nevoie să îți tipărești bilete de călătorie, iar check-inul este posibil prin intermediul codului QR cu smartphone-ul.

Călătoriile verzi și inteligente își extind rețeaua în România

Rețeaua verde din România cuprinde acum 5 curse internaționale. Din 17 destinații din România, pasagerii pot călători direct în 2 țări (Ungaria și Austria) și pot opta pentru curse de legătură către încă 10 țări din Europa (Olanda, Benelux, Franța, Germania, Croația, Slovenia, Italia, Slovacia și Republica Cehă). Rezervarea este disponibilă pe pagina web www.FlixBus.ro, prin intermediul aplicației mobile în limba română sau prin intermediul partenerilor de vânzări și la agențiile de turism Alis Holidays.

Revoluționarea pieței – de la startup german la lider european

Combinând hi-tech și industria tradițională a autocarelor, FlixBus a revoluționat piața. FlixBus a fost fondată în 2013, în Germania, după liberalizarea pieței naționale. Datorită modelului de afaceri inovator și cooperării cu companiile regionale de transport cu autocarul, FlixBus a reușit să creeze o rețea națională în numai câteva luni de la lansare.

„Combinând spiritul întreprinzător și tehnologia inovatoare cu un sector de activitate tradițional pentru IMM-uri, am creat un mijloc de transport complet nou. Pur și simplu, am adus din nou autocarul la modă,” a menționat Lazlo.

În 2015, în calitate de lider de piață detașat în Germania, FlixBus a început să-și globalizeze modelul de afaceri lansând rețele interne în Franța, Țările de Jos și Italia, precum și servicii transfrontaliere către Scandinavia.

În 2016, fostul startup își continuă expansiunea în Europa Centrală și de Est, în Regatul Unit și Spania. Din sediile sale din Berlin, München, Paris, Zagreb, Milano, Stockholm și Amsterdam, FlixBus operează acum autocare verzi în 24 țări europene și a transportat aproximativ 60 milioane de pasageri anul trecut.

Globalizarea este susținută de investitorii americani General Atlantic și de SilverLake. Până la sfârșitul anului 2017, vom depăși peste 100 de milioane de pasageri și vom mări numărul de curse în mai multe țări vecine cu România.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.