Aditivul pentru combustibil SulNOxEco™ Fuel Conditioner intră în prima sesiune amplă de testare pe trenuri, iar Grupul GRAMPET anunță evaluarea produsului pe 3 locomotive din România, care consumă aproximativ 40.000 de litri de combustibil pe lună, urmărind să extindă utilizarea acestuia la toate locomotivele din flotă.
Precizările transmise ZIUA CARGO:
Consiliul de administrație al Companiei („Consiliul”) anunță debutul unei noi sesiuni ample de testare plătită a produsului SulNOxEco™ Fuel Conditioner de către o mare companie feroviară internațională care consumă aproximativ 10.000 de tone de motorină pe an.
Grupul GRAMPET („GRAMPET“) este format din 18 firme grupate pe domenii de activitate: operatori de transport feroviar care acoperă servicii de marfă, logistică, construcții, reparații și întreținere material rulant și servicii IT. Anual, GRAMPET transportă aproximativ 22 de milioane de tone de marfă, 20% la nivel internațional, cu ajutorul unei flote de 20.000 de vagoane și 400 de locomotive și companii de transport feroviar de marfă ce operează în Austria, Bulgaria, Croația, Germania, Grecia, Ungaria, Republica Moldova, România, Serbia și Slovacia.
GRAMPET evaluează deja SulNOxEco™ Fuel Conditioner pe 3 locomotive din România care consumă aproximativ 40.000 de litri de combustibil pe lună, urmărind să extindă utilizarea SulNOx la toate locomotivele din flotă.
Sorin Chinde, vicepreședintele diviziei Transporturi din cadrul Grupului GRAMPET: „Chiar dacă transportul pe calea ferată este deja mult mai prietenos cu mediul decât alte moduri de transport, iar noi încurajăm în mod activ revenirea la o utilizare mai amplă a căilor ferate, Grupul GRAMPET încurajează prin programe susținute de optimizare continuă și alte inițiative de sustenabilitate. Suntem încântați să testăm produsul SulNOx, care ar putea deschide calea pentru o reducere rapidă și semnificativă a emisiilor flotei noastre”.
Ben Richardson, CEO SulNOx: „Suntem foarte încântați să colaborăm cu GRAMPET și să îi ajutăm să-și aprofundeze prioritățile de sustenabilitate. Un tren de marfă va consuma aproximativ 8 litri de motorină pe kilometru parcurs față de un autoturism care consumă aproximativ 0,06 litri, ceea ce reprezintă o oportunitate semnificativă pentru SulNOx de a deveni o soluție nouă de transport la nivel global”.