UniCredit continuă dezvoltarea produselor digitale și le oferă clienților săi noi facilităţi în Mobile B@nking şi Online B@nking: implementează semnarea plăţilor de până la 800 de lei prin scanarea amprentei digitale și acordă o dobândă mai mare pentru depozitele constituite prin canale digitale.
Astfel, UniCredit își menține promisiunea strategică de a inova și investi permanent în digitalizarea activității sale, printr-un demers de dezvoltare continuă menit să ofere clienţilor posibilități facile de a accesa serviciile băncii si să le facă viaţa mai uşoară. Astfel, UniCredit oferă utilizatorilor aplicației de Mobile B@nking opțiunea de a autoriza plăți de până la 800 de lei (sau echivalentul în valută) folosind doar amprenta digitală, pentru telefoanele compatibile*.
”Investițiile în dezvoltarea digitală sunt o prioritate pentru noi, iar în acest context aplicația Mobile B@nking reprezintă un vârf de lance al ofertei pentru persoane fizice. Ne dorim ca această aplicație să ajungă să fie utilizată de cât mai mulți dintre clienții noștri, pentru că este un instrument util, care le face mai ușoară interacțiunea cu banca, permițându-le să realizeze operațiuni bancare diverse de oriunde se află și la orice oră. Actuala ofertă pentru depozite la termen și autorizarea plăților prin amprentă digitală reprezintă beneficii suplimentare pe care le oferim clienților, din dorința de a le face viața mai ușoară”, declară Septimiu Postelnicu, Şef Divizie Retail în cadrul UniCredit Bank.
Clienții UniCredit care dețin telefoane compatibile* pot opta pentru autentificarea plăţilor de până la 800 de lei (sau echivalentul în valută) prin citirea amprentei digitale, fără a mai fi necesară introducerea codului PIN. Această funcționalitate, similară celei utilizate pentru accesarea aplicaţiei (pentru terminalele compatibile – telefoanele care permit logarea şi autentificarea plăților prin citirea amprentei digitale), îmbunătăţeşte experienţa utilizatorului, sporind totodată şi standardele de securitate.
Mai mult, utilizatorii care constituie un depozit la termen prin Mobile sau Online B@nking primesc în plus 0,15 puncte procentuale la dobândă față de dobânda acordată pentru acelaşi tip de depozit deschis în sucursală. Ei pot alege durata depozitelor – de 1 lună, 3 luni, 6 luni sau 12 luni și pot opta pentru reînnoirea automată a acestora.
Pe toată perioada iniţială a fiecărui depozit, până la prima maturitate, dobânda primită de client este fixă. Depozitele se reînnoiesc automat cu dobânda de depozit în vigoare la data prelungirii, în funcţie de suma, valuta, termenul și canalul utilizat pentru constituirea depozitului.
În cazul depozitelor la termen constituite pe o perioadă de minimum 6 luni și cu opțiune de prelungire automată la maturitate, comisionul de retragere numerar prin casierie este zero, pentru retrageri efectuate la fiecare scadenţă ulterioară primei prelungiri automate. În ceea ce privește comisioanele de transfer prin Online sau Mobile B@nking, acestea sunt cu 75% mai mici decât cele aferente aceloraşi operaţiuni ordonate în sucursale (mai multe detalii despre ofertă puteți afla accesând site-ul UniCredit).
Reamintim că în prezent aplicațiile de Online şi Mobile B@nking de la UniCredit Bank sunt gratuite și printre cele mai avansate produse de acest fel din piață. Utilizatorii au posibilitatea de a realiza direct de pe calculator sau telefonul mobil o gamă variată de operațiuni (mai multe detalii despre Online şi Mobile B@nking puteți afla accesând secţiunea Digital din site-ul UniCredit Bank).
Despre UniCredit Bank
UniCredit Bank este parte a UniCredit, grup paneuropean puternic, cu un model simplu de bancă comercială şi un sistem complet de Bancă Corporate şi de Investiţii, oferind bazei de clienţi o reţea unică vest-, central- şi est-europeană. Grupul este prezent în România prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management şi UniCredit Business Integrated Solutions.