UPS a anunțat priorități strategice, obiective financiare pe trei ani și noi obiective ESG. Compania a găzduit, în 9 iunie, conferința virtuală cu investitori și analiști.
Iată precizările transmise ZIUA CARGO:
UPS a evidențiat prioritățile pentru strategia Customer First, People Led, Innovation Driven; discutați domenii vizate de creștere, inclusiv întreprinderi mici și mijlocii, asistență medicală și internaționale.
- Customer First: strategia companiei Customer First se străduiește să ofere cea mai bună experiență digitală alimentată de rețeaua sa globală de logistică inteligentă. Compania a prezentat acțiunile pe care le întreprinde pentru a face mai simplă și mai utilă afacerea cu UPS. Clientul se concentrează mai întâi pe eliminarea fricțiunilor atunci când face afaceri cu UPS, măsurat prin câștigurile din Net Promoter Score sau NPS. Compania a vizat un scor NPS 2023 de 50 sau mai mare.
- Compania a discuta măsurile pe care le ia pentru a îmbunătăți experiența angajaților și pentru a crește probabilitatea ca un angajat să recomande UPS ca un loc minunat de lucru. Compania a stabilit ca țintă „probabilitatea de a fi recomandată”, în 2023, de 80% sau mai mulți angajați.
- Inovație impulsionată: prin evidențierea inițiativelor de tehnologie și productivitate, compania își va aborda abordarea de a crea valoare pentru acționari oferind randamente constant mai mari ale capitalului investit, precum și randamente către acționari prin dividende și răscumpărări de acțiuni.
„Creăm un nou UPS, înrădăcinat în valorile companiei. Prioritățile noastre strategice evoluează pentru a reflecta nevoile în schimbare ale clienților noștri și ale afacerii noastre și ceea ce contează cel mai mult pentru părțile interesate ”, a declarat Carol Tomé, director executiv UPS.
Outlook
2023 Obiective financiare
- Venituri consolidate, variind de la aproximativ 98 miliarde dolari la aproximativ 102 miliarde de dolari;
- Marja de exploatare ajustată consolidată, variind de la aproximativ 12,7% la aproximativ 13,7%;
- Cheltuieli cumulate de capital, în perioada 2021–2023, de aproximativ 13,5 miliarde de dolari, până la aproximativ 14,5 miliarde de dolari.
- Randamentul ajustat al capitalului investit, variind de la aproximativ 26% la aproximativ 29%.
Ținte ESG
UPS a anunțat, de asemenea, un nou set de obiective ESG la nivelul întregii companii, inclusiv angajamentul său de a fi neutru din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon, în domeniul de aplicare 1, 2 și 3 în operațiunile sale globale, până în 2050.
Obiectivele intermediare 2035 de durabilitate a mediului includ:
- Reducerea de 50% a CO2 pe ambalaj livrat pentru operațiunile sale globale de pachete mici (anul de bază 2020);
- 100% din facilitățile companiei, alimentate cu energie electrică regenerabilă;
- 30% din combustibilul utilizat în flota sa aeriană globală este combustibil de aviație durabil.