Urgent Cargus devine Cargus, după investiții de peste 10 milioane euro

Urgent Cargus anunță o nouă identitate vizuală și schimbarea numelui din Urgent Cargus în Cargus și anunță o nouă etapă de dezvoltare, în urma unor investiții de peste 10 milioane de euro. Investițiile au fost axate pe extinderea capacității de sortare și livrare, digitalizarea serviciilor, informează compania, în 11 noiembrie. Centrul de sortare în Timișoara lansat în acest an va acționa ca un punct de acces pentru rețeaua internațională de colete a companiei.

Iată precizările, în comunicatul transmis ZIUA CARGO:

Procesul de rebranding este văzut ca un element important al strategiei internaționale de expansiune și dezvoltare a companiei, care, pe lângă noul nume, are și noi atribute care îi vor ghida activitatea.

Cargus va pune grija, siguranța, promptitudinea și calitatea în centrul proceselor sale operaționale, împreună cu expertiza companiei și poziția solidă pe piața serviciilor de curierat.

Jaroslaw Sliwa

„Cargus este brandul care întărește noua direcție strategică a companiei și prin care dorim să ne comunicăm obiectivele cât mai eficient posibil: să fim alături de partenerii noștri pas cu pas și să le oferim soluții care să răspundă nevoilor lor rapid și în siguranță. Continuăm să îmbunătățim calitatea serviciilor prin integrarea de noi produse și dorim ca noua poziționare să se alinieze la misiunea și valorile pe care le promovăm. De asemenea, rebrandingul este menit să consolideze încrederea clienților noștri, siguranța că beneficiază de servicii de înaltă calitate, dezvoltate de un jucător important pe piața de curierat din România”, detaliază Jaroslaw Sliwa, CEO Cargus.

Cargus a anunțat, de asemenea, planurile de adaptare la nevoile actuale ale pieței și de îmbunătățire a serviciilor sale în următorii ani. Compania a investit peste 10.000.000 EURO în 2020 doar în infrastructură și tehnologie de curierat. Cea mai mare parte a investițiilor s-a concentrat pe eficientizarea proceselor operaționale, deschiderea unui nou centru de sortare în Timișoara, un proiect de extindere a capacităților în București și investiții în tehnologie.

„Dezvoltarea continuă a sectorului de comerț electronic din România și a comportamentului consumatorilor față de cumpărături au generat noi standarde și fluxuri comerciale și credem că și companiile de curierat trebuie să investească constant pentru a se alinia acestor cerințe. Ca unul dintre liderii companiilor de curierat, Cargus face investiții semnificative în capacitatea sa de sortare și livrare pentru a asigura cel mai bun serviciu posibil clienților noștri ”, a declarat Jaroslaw Sliwa, CEO Cargus.

O zonă strategică de investiții pentru Cargus în acest an a fost centrul de sortare din Timișoara, care funcționează ca un punct de acces pentru coletele internaționale în rețeaua companiei iar ca reacție la noile realități setate de piață, Cargus a anunțat în octombrie 1.000 de locuri noi de muncă, dorindu-și extinderea semnificativă a echipei sale de 5.000 de angajați și parteneri.

Despre Cargus

Cargus este una dintre cele mai importante companii de curierat din România, cu o experiență de peste 30 de ani pe piața locală. Echipa Cargus este formată din mai mult de 5.000 de angajați și parteneri care au furnizat servicii de curierat persoanelor fizice și companiilor printr-o rețea la nivel național de 60 de centre de sortare și depozite, 68 de agenții Cargus „Ship & Go” din România și o flotă de peste 2.600 de vehicule de curierat. Pentru mai multe detalii, vizitați site-ul web Cargus și pagina de Facebook Cargus.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.