Vânzările Flanco au crescut cu 40% în T1

Flanco a încheiat primul trimestru (T1) cu vânzări de peste 300 de milioane de lei, în creștere cu 40% față de aceeași perioadă a anului trecut. Piața produselor electro-IT s-a mărit cu aproximativ 10%.

Clienții continuă să fie interesați de echipamente smart și conectivitate, de eficientizarea timpului petrecut cu activități casnice, de produse pentru well being și îngrijire personală, dar și de divertisment. Astfel, printre categoriile de produse cu o creștere dublă față de anul trecut se află smartwatch-urile, espressoarele automate de cafea, căștile audio. Cu o dinamică mult peste piață se află smartphone-urile, produsele de îngrijire, electrocasnicele mici și de îngrijire a locuinței. Consolele de gaming și televizoarele 4K au avut, de asemenea, o creștere peste piață.

Pe de altă parte, printre produsele care nu au menținut ritmul de creștere se află electrocasnicele mari și produsele IT, achiziționate la cote ridicate în timpul pandemiei, iar acum se înregistrează o frânare semnificativă a creditului de consum.

Dragoș Sîrbu, CEO Flanco: „Cifra de afaceri a primului trimestru a crescut, față de cea a anului trecut, în primul rând datorită magazinelor amplasate în mall-uri și în parcuri de retail. Pentru anul în curs, urmărim extinderea rețelei de magazine, dar și modernizarea magazinelor existente și digitalizarea acestora prin implementarea etichetelor electronice. Am pregătit cel mai mare buget de investiții din istoria Flanco – peste 20 de milioane de lei alocați acestor obiective, astfel că în prezent căutăm cele mai potrivite oportunități pentru noi. Anul acesta am bugetat o creștere cu 20% a cifrei de afaceri, raportată la un ritm al pieței mai lent, pe care îl estimăm la 3, maxim 8%”.

Retailerul deține o rețea formată din 158 de magazine, dintre care cinci deschise în acest prim trimestru. 

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.