Producătorul de anvelope premium Hankook a anunțat rezultatele financiare ale companiei pentru trimestrul III (T3) din 2022, cu vânzări globale consolidate de 2.299,7 miliarde KRW (1.706,6 milioane EUR) și profit operațional de 192,4 miliarde KRW (142,7 milioane EUR).
Vânzările în sectoarele echipamentelor originale și anvelopelor de 18 inchi și mai mari au contribuit la o performanță financiară puternică, în timp ce sectorul anvelopelor de schimb a înregistrat o ușoară scădere a cererii.
Compania continuă să se concentreze pe consolidarea poziției de lider în domeniul vehiculelor electrice și al mobilității sustenabile prin parteneriatul cu FIA Formula E și extinderea gamei de anvelope pentru vehicule electrice.
Precizările transmise ZIUA CARGO:
Pe fondul incertitudinilor economice globale, al conflictelor politice și al perturbărilor continue din lanțul de aprovizionare legate de COVID-19, Hankook Tire a înregistrat o performanță financiară pozitivă, în al treilea trimestru al acestui an. Vânzările companiei au crescut cu 25,7% față de anul trecut și cu 12,7% față de trimestrul precedent, în timp ce venitul operațional a crescut cu 6,4% și, respectiv, 9,8%, ajutat de o strategie puternică de stabilire a prețurilor și de impactul ratelor de schimb valutar. Vânzările de anvelope premium s-au îmbunătățit în timpul trimestrului, la fel ca și anvelopele de echipare originală (OE) pe piețele cheie, inclusiv SUA, Europa, China și Coreea. Cu toate acestea, cererea de anvelope pentru echipamente de schimb (RE) a scăzut ușor comparativ cu același trimestru al anului trecut.
Unul dintre cele mai puternice segmente ale Hankook Tire, segmentul anvelopelor cu diametru mare, a rămas un motor important de creștere în trimestrul al treilea. Vânzările globale de anvelope pentru autoturisme de 18 inchi sau mai mari au reprezentat 41,1% din vânzările totale de anvelope pentru autoturisme ale companiei, în creștere cu 4,7 puncte procentuale (pp) față de anul trecut. Defalcat pe regiuni, Hankook Tire a înregistrat cea mai mare creștere la anvelopele pentru autoturisme de 18 inchi și mai mari pe piața chineză, cu o creștere de 8,9pp la 52,3% de la an la an, urmată de o creștere de 4,4pp la 30,1% în Europa, de o creștere de 4,2pp în Coreea la 51,4% și de o creștere de 3,6pp la 51,2% pe piața americană.
Continuând angajamentul față de furnizarea echipamentelor originale pentru modelele de vehicule electrice (EV) premium, Hankook a lansat recent familia iON de anvelope specifice pentru vehiculele electrice. În plus, din sezonul 2022/23, Hankook va fi furnizorul exclusiv și partenerul tehnic al primei serii de curse complet electrice din lume, Campionatul Mondial de Formula E ABB FIA.
Până la sfârșitul acestui an, Hankook urmărește o creștere de două cifre, în comparație cu anul precedent, chiar dacă incertitudinile pieței declanșate de recesiunea economică și creșterea prețurilor la energie este probabil să persiste. Compania se va concentra pe creșterea în continuare a ponderii anvelopelor de diametru mare în vânzările totale de anvelope pentru pasageri și să devină lider în segmentul anvelopelor pentru vehicule electrice.