Vânzările TUI TravelCenter, mai mari cu 51% în T1

TUI TravelCenterVânzările TUI TravelCenter – parte a Grupului Eurolines – au avut o evoluție spectaculoasă în primul trimestru (T1) al anului 2017. Avansul față de lunile similare ale anului trecut a fost de 30% pentru vânzările totale și de 51% pentru serviciile turistice.

“Noi credem că această evoluție, superioară creșterii industriei turistice din România, se datorează faptului că turiștii români pun din ce în ce mai mult accent pe siguranta și incredere”, declară Dragos Anastasiu, președintele Grupului Eurolines România.

Prin rezervarea și achiziția pachetelor turistice din vreme, în urma campaniei “Early Booking”, turiștii români înțeleg perfect beneficiile înscrierilor timpurii, ale colaborării cu agențiile de turism, în general, și cu cele care pun accentul pe servicii profesioniste, în special.

Din fericire, insolvențele recente ale unor agenții de turism nu au avut un efect negativ general asupra clienților și aceștia au continuat să își planifice vacanțele din vreme și să le achiziționeze cu suficient de mult timp înainte de plecare.

Atât calitatea demonstrată a serviciilor, cât și modul în care TUI TravelCenter a interacționat și și-a sprijinit turiștii în perioadele de criză ale anilor anteriori (vezi atentatele de la Paris sau Bruxelles ori criza din Turcia) i-a convins pe aceștia să aleagă modalitatea de turism organizat oferit de compania noastră.

Astfel, turiștii TUI TravelCenter beneficiază nu numai de consultanța oferită de specialiști în alegerea celei mai bune opțiuni de vacanță, ci și de asistență pe întreaga perioadă a sejurului.

Atunci când se gândesc la vacanță, turiștii români au de ales dintre o multitudine de opțiuni:

• achiziția vacanței direct de la furnizori – hoteluri, transportatori;

• consultarea portalurilor internaționale specializate pe câte un produs – cazări, zboruri.

• alegerea unui pachet complet, oferit de un touroperator sau de rețeaua sa de distribuție (agenții de turism). Această modalitate vine cu multe beneficii: include transportul către și dinspre destinație, conține cazarea și serviciile de la fața locului, transferurile, excursiile și asigurările necesare, dar și consultanța și, mai ales, asistența în momente de criză.

În procesul de decizie a modului de achiziție a pachetului turistic, rezultatele primelor trei luni ale TUI TravelCenter arată că românii pun din ce în ce mai mult accent pe siguranța și încrederea oferite de touroperatorul sau agenția de turism parteneră.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.