UPS a anunțat rezultatele operaționale în primul trimestru (T1) din 2017, cu o creștere importantă a veniturilor pe toate cele trei segmente. Câștigurile pe acțiune ale companiei s-au apreciat cu 3,9%, față de aceeași perioadă a anului trecut.
Îmbunătățirea rezultatului pe acțiune s-a datorat creșterii cu 22% a profitului operațional înregistrat de segmentul Supply Chain and Freight, a performanțelor subiacente din segmentul Internațional și a rezultator solide din segmentul Domestic, precum și în urma impactului fiscal favorabil adoptării noului standard contabil de compensare a stocurilor.
„Veniturile au crescut puternic în acest trimestru, toate segmentele aliniindu-se la linia de vârf”, a declarat David Abney, președinte și CEO al UPS. „Accelerăm investițiile pentru a crea liderul global în rețele logistice inteligente și un portofoliu cu valoare adăugată. Clienții UPS beneficiază de capacități extinse, opțiuni multiple și timpi de tranzit îmbunătățiți, în timp ce soluțiile tehnologice continuă să își demonstreze eficiența.”
Rezultatele companiei în T1 2017:
- Veniturile totale au crescut cu 6,2%, iar câștigurile nete din operațiuni valutare au crescut cu 7,5%.
- Veniturile au crescut pe toate segmentele și categoriile majore de produse, în urma cererii echilibrate a pieței pentru tot portofoliul de produse al companiei.
- Cheltuielile totale cu carburanții au crescut cu 187 de milioane de dolari, respectiv cu 43%, față de T1 2016. Veniturile pe surprataxa de combustilbil au depășit cheltuilelile, totuși o modificare a suprataxării, din luna februarie 2017, atenuează această variație pentru următoarea perioadă.
- Cheltuielile de capital pentru îmbunătățirea rețelei au fost de 938 de milioane de dolari, de-a lungul trimestrului, indicând nivelul de orientare anualizat.
- UPS a plătit dividende de 774 de milioane de dolari, o creștere de 6,4% pe acțiune, de la an la an, oferind o rentabilitate constantă a dividendelor.
- Compania a răscumpărat 4,2 milioane de acțiuni pentru aproximativ 450 de milioane de dolari, în acord cu politica de alocare a capitalului companiei.
Piața domestică în SUA
Piața internă a beneficiat de cerere puternică din comerțul electronic și veniturile au crescut cu 5% față de T1 2016. Clienții din SUA continuă să transforme obiceiurile de consum în retail, în mare parte, datorită simplității, a alegerii personale, precum și a serviciilor de livrare fiabile oferite de UPS.
Piața domestică din SUA în T1 2017:
- Veniturile au crescut cu 451 de milioane de dolari față de T1 2016, odată cu creșterea livrărilor B2C.
- Venitul per unitate a crescut pentru toate produsele, cu 2,4% în total, în condițiile în care compania a beneficiat de acțiuni de stabilire a prețurilor de bază implementate anterior.
- Expedițiile Next Day Air și Deferred Air au crescut cu 3,9%, respectiv 4,1%, pe măsură ce clienții au continuat să aleagă soluțiile rapide și convenabile ale UPS.
- 17 proiecte majore se află în derulare (peste 5 milioane de metri pătrați) pentru a îmbunătăți capacitatea și eficiența companiei de a sprijini creșterile viitoare pe segmentele B2B și B2C.
- Portofoliul UPS a fost extins cu o inițiativă de pick-up și livrare rutiere în zilele de sâmbătă în 15 zone metropolitane majore în acest trimestru. Implementarea se va derula rapid în peste 4.700 de orașe, înainte de vârful de sezon din 2017.
- Costurile operaționale pentru construcții și inițiativa de pick-up și livrare sâmbăta au crescut costurile de exploatare cu aproximativ 35 de milioane de dolari în trimestru.
- Aplombul decalajului de suprataxare a combustibilului, susținut de perioadele cu vreme nefavorabilă și o instalație de incendiu au totalizat aproximativ 50 de milioane de dolari în acest trimestru
Segmentul operațional internațional
“Segmentul UPS Internațional continuă să demonstreze o bază excelentă de operare și o îmbunătățire consistentă trimestrială”, a continuat Abney.
Segmentul internațional a generat o creștere puternică a liniei superioare odată cu creșterea cererii de transporturi transfrontaliere. Creșterea exporturilor a fost puternică în toate regiunile UPS, deoarece clienții au profitat de portofoliul nostru extins și de cele mai bune soluții personalizate de brokeraj vamal.
Segmentul operațional Internațional în T1 2017:
- Marja operațională a fost solidă, de 17,3%, în ciuda impactului nefavorabil al monedei.
- Valuta a avut un impact negativ de 119 milioane de dolari în acest trimestru, impactul la nivelul întregului an este estimat la peste 400 de milioane de dolari.
- Segmentul a raportat o creștere a veniturilor de 4,9% față de T1 2016, în creștere cu 11% pe o bază monetară.
- Clienții au ales din ce în ce mai mult UPS datorită îmbunătățirii rețelei și a timpului în tranzit, ceea ce a generat o creștere importantă, cu două cifre, a expedițiilor la 14% în segmentul Export și la 11% în Produse interne non-SUA.
Supply Chain and Freight
„Suntem extrem de mulțumiți de creșterea marjelor și a performanței în lanțulul de aprovizionare și mărfuri cargo din acest trimestru,” a spus Abney. „Echipa a lucrat la inițiativele de creștere, la programele de reducere a costurilor și la strategiile unităților de business pentru a aborda condițiile de piață unice pentru ultimele câteva trimestre. Aceste inițiative au înregistrat progrese excelente. “
- Venitul a crescut cu 13% față de T1 2016, datorită programelor foarte performante de dezvoltare a businessului și a condițiilor de piață îmbunătățite în toate unitățile comerciale.
- Cresterea tonajului în transportul de marfă atât pentru Freight Forwarding, cât și pentru UPS Freight, fapt care a determinat creșterea veniturilor.
- Sectoarele pentru industria de îngrijire a sănătății, retail și industria aerospațială au contribuit masiv la îmbunătățirea rezultatelor în segmentul de distribuție.
- Coyote Logistics a continuat să-și accelereze strategiile de creștere și a câștigat cotă de piață pe parcursul trimestrului.
- Toate unitățile de busienss au contribuit la creșterea profitului în segmentul operațional cu 22%, ca urmare a îmbunătățirii programelor de profit care au generat performanțe mai bune.
Perspective
Compania oferă îndrumări cu privire la o bază ajustată (non-GAAP), deoarece nu sunt posibile previziuni sau reconcilieri care să reflecte impactul viitoarelor ajustări ale marjei de piață a pensiilor, care ar fi incluse în rezultatele raportate (GAAP) și care ar putea fi semnificative.
„Rezultatele primului trimestru continuă să arate beneficiile îmbunătățirilor aduse planului operațional pe toate segmentele,” a declarat Richard Peretz, director financiar al UPS. „Creșterile din prezent, alături de accelerarea inițiativelor de investiții, ne oferă încredere în capacitatea noastră de a atinge direcția pentru acest an.”
- UPS reafirmă că în 2017 ajustările (marjele de eroare) la câștigurile pe acțiune diluată vor fi cuprinse între 5,80 și 6,10 dolari, ceea ce înseamnă mai mult de 400 de milioane de dolari, sau 0,30 dolari pe acțiune neimpozitată.
Despre UPS
UPS (NYSE: UPS) este lider global în logistică, oferind o gamă largă de soluții, inclusiv pentru transportul de colete și cargo, facilitând comerțul internațional și implementând tehnologie avansată pentru a gestiona mai eficient lumea afacerilor. Cu sediul principal în Atlanta, UPS deservește mai mult de 220 țări și teritorii din întreaga lume. Compania poate fi găsită online la ups.com, iar blogul corporativ poate fi vizitat la longitudes.ups.com. Pentru a obține știri UPS direct, vizitați pressroom.ups.com/RSS sau urmăriți @UPS_News.