Lăsând la o parte perioada de safety car, acesta a fost unul dintre cele mai rapide grand prix-uri de la Monaco, cu cel mai rapid tur realizat de pilotul Force India, Sergio Perez, care a fost cu peste trei secunde mai rapid decât timpul echivalent din 2016 (care azi a fost doborât încă din turul al doilea).
MARIO ISOLA – HEAD OF CAR RACING „Deși a fost clar că o strategie cu o singură oprire este optimă, a existat o gamă largă de opțiuni privind momentul când piloții ar putea opri. Așa cum era de așteptat, uzura și degradarea au fost reduse, ceea ce a permis efectuarea de stinturi lungi chiar și pe ultrasoft, deși temperaturile la Monaco au fost destul de ridicate. Felicitări Ferrari pentru o dublă istorică pe acest circuit foarte special.”
CEL MAI BUN TIMP PER COMPOZIȚIE:
SOFT SUPERSOFT ULTRASOFT
– Raikkonen
1m15.527s Perez
1m14.820s
– Ricciardo
1m15.756s Vettel
1m15.238s
CEL MAI LUNG STINT:
COMPOZIȚIE PILOT NUMĂR DE TURURI
SUPERSOFT Perez 47
ULTRASOFT Wehrlein 56
MOMENTUL ADEVĂRULUI:
“Sebastian Vettel de la Ferrari a câștigat cursa utilizând o strategie cu o singură oprire, așa cum ne-am așteptat. A pornit pe pneuri ultrasoft și a oprit pentru supersoft în turul 39, cinci tururi mai târziu față de ocupantul pole-ului, coechipierul său Kimi Raikkonen”, transmite Pirelli.
GRAND PRIX MONACO – SUMARUL OPRIRILOR LA BOXE:
Mașina Pilot
5 VET USu SSn (39)
7 RAI USu SSn (34)
3 RIC USu SSn (38)
77 BOT USu SSn (33)
33 VER USu SSn (32) USu (60)
55 SAI USu SSn (37)
44 HAM USn SSn (46)
8 GRO USu SSn (40)
19 MAS USn SSn (38) USu (62)
20 MAG USn SSn (37) USu (42)
30 PAL USn SSn (42)
31 OCO USn SSn (36) USn (39) USn (60)
11 PER USu SSn (16) USu (63) USu (72)
26 KVY USn SSn (36)
18 STR USn SSn (41) USn (67)
2 VAN USu SSn (43)
9 ERI SSn USn (35)
94 WEH SSn USn (1)
22 BUT USu SSn (1) USu (39)
27 HUL USn
SS= Supersoft US=Ultrasoft n=