Luna aceasta, agenția de turism online Vola.ro aniversează 17 ani, în care a oferit servicii complete pentru peste 2 milioane de călători, persoane fizice și companii, deopotrivă: de la asistență în cumpărarea biletelor de avion dar și la suport în cazul unor evenimente neprevăzute cum ar fi anularea zborului sau reprogramarea călătoriei.
În cei 17 ani de activitate, Vola.ro a devenit cea mai cunoscută, utilizată și recomandată platformă de rezervări de zbor, potrivit unui studiu realizat de Mercury Research, în aprilie anul acesta. Realizat de 8 ani consecutivi, studiul reconfirmă de fiecare dată aceste rezultate. Principalele atuuri al agenției rămân dezvoltarea produselor de călătorie inovative, de tip fintech, precum și de serviciul de clienți disponibil 24/7, care pune accentul pe nevoile, confortul și obiectivele clienților.
„Creștem de la un an la anul, iar încrederea și suportul constant al clienților noștri ne ajută enorm în procesul de dezvoltare a brandului Vola.ro, pentru care avem acum și o strategie de extindere pe piața internațională, strategie care a început odată cu lansarea Vola în Bulgaria, de anul trecut, și extinderea în Republica Moldova, din acest an. În același timp, continuăm să fim atenți la dinamica industriei și să acoperim cât mai multe dintre nevoile clienților noștri, să le fim alături prin intermediul serviciilor menite să îi protejeze, astfel încât să aibă soluții în cazul unor anulări sau întârzieri de zboruri, în cazul schimbărilor de plan, în cazul scumpirii biletelor. Cel mai recent produs lansat de Vola.ro, Blocare preț, le asigură blocarea tarifului de zbor timp de trei zile, o funcție extrem de importantă, mai ales în contextul în care biletele se scumpesc, în prezent, chiar și de la o oră la alta, pe fondul cererii ridicate‟, spune Daniel Truică, CEO Vola.ro.
De la platformă online, la provider complet de servicii de zbor unice pe piață
Vola.ro a devenit rapid principala opțiune pentru achiziționarea biletelor de avion, datorită ușurinței și accesibilității platformei, care le-a propus o interfață simplă, clară, cu instrumente de căutare eficiente, numeroase oferte exclusive, dar și servicii suplimentare menite să asigure tot confortul pasagerilor.
Produsele de tip fintech lansate în ultimii ani, cum sunt Vola Flex, Trip Protect, Fast Refund, au fost dezvoltate ca urmare a nevoilor identificate în rândul clienților.
Vola a reușit să se diferențieze pe piața din România și să câștige încrederea publicului. Conform studiului Mercury Research, 8 din 10 clienți se declară mulțumiți sau foarte mulțumiți de serviciile Vola.ro, care, de asemenea, este singura agenție din acest studiu care a reușit să înregistreze o creștere a satisfacției clienților.
Vola.ro: cum arată planurile de viitor ale companiei?
După consolidarea prezenței în România și Polonia, unde funcționează sunt numele FRU.pl, grupul Vola a început anul trecut planurile de extindere internațională și în Bulgaria, o piață mai mică, dar cu interese asemănătoare cu cele ale românilor. Iar asta nu este tot: anul acesta, Vola a ajuns și în Republica Moldova, iar marea provocare va fi înțelegerea și fidelizarea unui public nou, care se va putea bucura acum de o experiență completă de rezervare a călătoriilor.
Pe lângă strategia de expansiune internațională, Vola.ro lucrează constant la funcționalități noi pe platformă, pentru a acoperi toate cererile și nevoile în continuă schimbare ale clienților săi. O astfel de noutate e Blocare preț, serviciu lansat în luna mai. Așa cum îi spune și numele, acesta garantează blocarea tarifului de zbor timp de trei zile, astfel încât clienții să-și poată continua planurile de călătorie fără teama scumpirilor. Într-o piață dinamică, în care prețurile cresc de la o zi la alta, în special pe măsură ce ne apropiem de sezonul estival.