Vola.ro și-a dublat afacerile, în 2022

Vola.ro, cea mai mare platformă online de rezervari bilete de avion din România, raportează dublarea afacerilor, în anul 2022, comparativ cu 2021, și o creștere a numărului tranzacțiilor intermediate de la  73 de milioane de euro, în anul ce s-a încheiat, la puțin peste 40 de milioane de euro, în anul 2021.

Precizările transmise ZUA CARGO:

Românii au depășit incertitudinile legate de călătorii din perioada pandemică și cumpărat în anul 2022 cu 41% mai multe bilete de avion decât în 2021 folosind platforma Vola.ro. În egală măsură, Vola.ro a lucrat și la dezvoltarea mai multor servicii noi pentru clienții săi, în încercarea de a veni în sprijinul celor care se confruntă cu anulări sau modificări legate de zborurile lor. 

Vânzări de peste 73 milioane euro

Vola.ro, cea mai mare agenție de turism online din România, a încheiat anul 2022 raportând tranzacții intermediate în valoare de 73 de milioane de euro, cu 82% mai mult decât în 2021 (când această cifră a fost de aproximativ 40 de milioane de euro), o dovadă în plus a faptului că dorința de a călători a oamenilor este mai mare ca niciodată, în special după o perioadă pandemică marcată de restricții de deplasare. 

Interesant este faptul că există în momentul de față un trend al zborurilor combinate, ale căror avantaje sunt prețurile mai mici, orele de decolare mai bune pentru pasageri și escale de scurtă durată. Conform datelor companiei, în 2022, aproape 40% dintre itinerarii au fost formate din zboruri cu două sau mai multe companii aeriene diferite. 

Trend ascendent al prețurilor biletelor de avion

Prețul biletelor de avion a crescut în medie cu 10-15% în anul 2022, procent care a variat în funcție de evoluția cererii pentru anumite destinații, dar și de flexibilitatea companiilor aeriene de a deschide noi rute. Această creștere nu a afectat în mod negativ intenția de a călători a românilor, cele mai solicitate destinații fiind în continuare marile orașe europene și totodată orașele unde se află mari comunități de români. Londra, Roma, Milano, Madrid, Barcelona, Berlin, Paris, rămân cele mai căutate destinații pentru români iar prețul mediu al anului trecut s-a situat undeva între 115 – 145 euro / biletul de avion.

Mai puține riscuri pentru pasageri: Vola Flex și Vola Trip Protect

În 2022, Vola.ro a lansat și două noi produse pentru clienții săi: Vola Flex și Vola Trip Protect, ambele menite să le ofere pasagerilor mai multă siguranță în ceea ce privește zborurile lor. 

Adăugat în momentul achiziției biletului de avion, serviciul Vola Flex îi oferă pasagerului posibilitatea a-și anula călătoria primind înapoi 90% din costul rezervării sau de a-și reprograma gratuit deplasarea în limita valorii inițale a biletului. Acest proces decurge simplu și rapid, fără întrebări suplimentare și fără obligativitatea de a prezenta acte sau documente justificative. 

Pe de altă parte, Vola Trip Protect este un serviciu care îi asigură pasagerului continuarea călătoriei, chiar dacă zborul său suferă anulări, întârzieri sau modificări de orar mai mari de 5 ore. În astfel de situații, cei care au opțiunea Vola Trip Protect primesc asistență prioritară din partea echipei Vola.ro, care se ocupă imediat să caute alte zboruri, directe sau cu escală, de la companiile aeriene și să îi ofere călătorului siguranța că va ajunge la destinație, indiferent de schimbările care apar. 

Vola.ro este cea mai recomandată platformă de rezervare a biletelor de avion

În ultimele șase luni, Vola.ro a derulat două studii de piață (în iulie 2022 și ianuarie 2023, ambele realizate de Market Reveal Research) care atestă faptul că Vola este cea mai cunoscută, utilizată și recomandată platformă de rezervare pentru bilete de avion din România. 

Încrederea în companie a fost consolidată și datorită implicării Vola.ro în cazul Blue Air. După ce compania aeriană a anunțat anularea zborurilor, primii clienți Vola.ro care au fost rambursați au fost cei care își achiziționaseră serviciul Fast Refund și care au primit banii înapoi în doar 2-3 zile de la anularea zborului. În același timp, clienții care aveau inclusă opțiunea Vola Trip Protect au primit asistență prioritară și soluții alternative de călătorie, astfel continuându-și planurile de vacanță, sau au optat pentru rambursare.

În plus, compania a lansat în 2022 și primul program de corporate social responsibility (CSR) “Acasă regăsit”, programul prin care a oferit transport gratuit și a ajutat 50 de familii fără posibilități financiare, ai căror membri lucrează în străinătate, să își viziteze copiii în apropierea sărbătorilor.

Claudia Tocilă

Planuri și previziuni pentru 2023

„Ultimii 3 ani au însemnat un rollercoaster pentru toate business-urile din turism. Până în 2020 eforturile noastre s-au concentrat pe dezvoltarea produsului online, pe dezvoltarea motorului de căutare și a interfeței cu care interacționează clienții. Pandemia ne-a învățaț să fim aproape de clienții noștri și astfel am deschis primele noastre birouri fizice, în aeroporturile Henri Coandă din București în 2022 și George Enescu din Bacău în 2023, în încercarea de a le oferi un ajutor rapid clienților Vola. Planul Vola.ro este să deschidă și alte birouri în următoarea perioadă și să continue dezvoltarea produselor proprii.” a declarat Claudia Tocilă, director de marketing Vola.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.