WebeEye România, furnizor de soluții telematice pentru industria transporturilor, încheie anul 2017 cu o cifră de afceri de peste 3,7 milioane de euro, cu 15% mai mult decât în 2016, ca urmare a majorării portofoliului de clienți și a diversificării serviciilor. La nivel de grup, WebEye estimează o cifră de afaceri de 27,9 milioane de euro.
În România, Webeye va avea peste 11.500 de unități active până la sfârșitul anului, față de 9.000 de unități la finalul lui 2016, deci o creștere de 2.500 de unități. La nivelul grupului, în 2017 au fost activate aproximativ 5800 de unități, ajungând la un total de aproape 58.000 de unități.
Printre soluțiile cele mai apreciate de către clienți se numără DrivingStyle, care permite monitorizarea stilului de condus al șoferilor, oferind transportatorilor posibilitatea de a interveni pentru a corecta eventuale deficiențe, și soluția Scanner, lansată anul acesta, care face posibilă transmiterea în timp real a documentelor de însoțire a mărfii și a altor documente specifice activității de transport.
Se reduce astfel considerabil timpul de procesare a tranzacțiilor financiare. Foarte bine primit de către transportatori a fost și raportul detaliat bazat pe date din tahograf pentru orele lucrate/ conduse în străinătate pentru fiecare țară separat, un produs extrem de util în condițiile noilor reglementări la nivel european în materie de transporturi.
„Am avut un an bun, continuăm să creștem și să ne consolidăm poziția pe piața din România. În 2017 ne-am extins atât portofoliul de clienți, cât și echipa. Mă bucur că soluțiile telematice pe care le oferim sunt bine primite de către piață, ceea ce confirmă că WebEye are produse de calitate, eficiente și utile. Nici nu îmi puteam imagina un mod mai bun de a aniversa 10 ani de activitate în România”, a spus Levente Gall, Directorul General al WebEye România.
Printre clienții câștigați de WebEye România în 2017 se numără companii de transport precum Grifon Serex, Filadelfia Group, Alex International, Wheels Spedition, Giro, Vrancart, Blue River, Eda Com Trans, firme ale căror flote numără sute de camioane și pentru care soluțiile telematice sunt esențiale pentru asigurarea unor operațiuni profitabile. De asemenea, WebEye consideră extrem de important parteneriatul cu bursa Timocom, în sensul că datele de GPS din WebEye pot fi integrate în sistemul Timocom.
În ceea ce privește serviciile, WebEye România a oferit servicii de suport șoferilor pentru achitarea taxei de drum din Ungaria, ceea ce a contribuit semnificativ la reducerea erorilor cauzate de probleme precum lipsa de semnal sau erori ale sistemelor de sateliți. Tot anul acesta, WebEye a lansat noua platformă de servicii WebEye2, o versiune upgradată a platformei inițiale care oferă soluții personalizate în funcție de cerințele fiecărui client.
Pentru 2018, pronosticul este favorabil, WebEye România estimând un avans cel puțin similar cu cel înregistrat anul acesta, în primul rând datorită integrării companiei în cel mai puternic cluster la nivel de grup, care reunește afacerile din România, Ungaria și Slovacia și care are cel mai puternic potențial de creștere.
WebEye Telematics Group
WebEye Telematics Group este format din Lambda-Com Ltd., societatea-mamă care se ocupă cu dezvoltarea soluțiilor de telematică – și WebEye International, divizia comercială care include filialele companiei din 14 țări europene. În 2016, grupul a înregistrat o cifră de afaceri consolidată de peste 13 milioane de euro. Serviciile bazate pe tehnologia GPS/GPRS – “Soluțiile WebEye” sunt un instrument indispensabil companiilor de transport, expediție și logistică pentru eficientizarea activității și reducerea costurilor.