Începând de astăzi, Air France și KLM își întâmpină clienții cu o nouă campanie promoțională valabilă în luna septembrie, pentru numeroase destinații intercontinentale, dar și europene.
Astfel, clienții Air France KLM vor putea alege dintr-o listă extinsă de destinații din aproape toată lumea: Asia, Africa, Europa, America de Sud și de Nord, Caraibe și Oceanul Indian și vor putea beneficia de prețuri reduse cu până la 40%.
Prețul unui zbor către Asia începe de la 499 euro, către Africa de la 599 euro, către America de Sud de la 649 euro, către Caraibe și Oceanul Indian de la 499 euro, iar către America de Nord de la 510 euro.
Destinațiile-vedetă ale acestei promoții sunt Beijing și Shanghai de la 499 euro, New York de la 554 euro, Montreal de la 555 euro, Amsterdam de la 129 euro și Paris de la 159 euro.
Perioada de vânzare este până pe 15 septembrie pentru destinațiile din Europa, America de Sud, Caraibe și Oceanul Indian, până pe 22 septembrie pentru destinațiile din USA, Canada, Mexic, Africa și India, iar pentru Asia perioada se extinde până pe 29 septembrie.
Lista celor mai importante destinații promoționale:
Tarifele sunt pentru zboruri dus-întors, cu toate taxele incluse. Perioada de călătorie este până pe 31 martie 2016 pentru India, Africa și Asia, până pe 26 iunie 2016 pentru USA, Canada și Mexic și până pe 30 iunie 2016 pentru America de Sud, Caraibe și Oceanul Indian.
Despre Air France KLM
Air France KLM este unul dintre cei mai mari jucători în transportul aerian, la nivel mondial, şi lider de piață pe zborurile lung-curier cu plecare din Europa. În 2013, Air France KLM a transportat peste 77.3 milioane de pasageri şi peste 1,3 milioane de tone cargo.
Flota companiei este formată din 552 aeronave, iar reţeaua acoperă 231 de destinaţii din 103 ţări prin hub-urile de la Paris-Charles de Gaulle, unul dintre cele mai mari aeroporturi din lume şi Amsterdam-Schiphol.
Air France şi KLM sunt companii membre ale alianţei globale SkyTeam, care numără 20 membri şi care oferă pasagerilor din întreaga lume acces la o reţea globală de peste 16.323 de zboruri către peste 1.064 de destinaţii din 178 de tari.