Operatorul aerian Blue Air a mărit de la 7 la 10 kg limita de greutate a bagajului de mână, începând cu 28 octombrie 2012, indiferent de data când s-au achiziţionat biletele. Piesa de bagaj gratuită de 10 kg trebuie să se încadreze în dimensiunile standard de 55x40x20 cm şi să intre cu uşurinţă în dispozitivul de măsurat al bagajelor de mână de la ghişeele de check-in/imbarcare din aeroport.
Aparatura electronică (aparat foto, laptop, ipad) sau poşete/borsete trebuie introduse în bagajul de mână.
În continuare, copiii până în 2 ani nu pot avea bagaj de mână, dar au dreptul la un bagaj de cală gratuit de până la 32 kg.
Excepţie fac produsele achiziţionate din magazinele Duty Free din aeroport, care vor fi acceptate separat bagajului de mână şi vor fi transportate – în continuare – gratuit. (M.S.)
Blue Air inseamna pentru mine:
* Procedura complicata de cumpararea biletelor, preturi initiale foarte reduse iar pe parcurs apar costuri ce nu pot fi evitate (gen taxa mentenanta site).
* Checking stupid (intrebari de genul “Acesta este bagajul dumneavoastra?” “V-ati impachetat bagajul singur?” sau erori ca “Nu sunteti eligibil pentru checkin online. Va rugam sa reincercati.”), in conditiile in care checkinul se face si cu 14 zile inainte… care mai este sensul?
* In caz de probleme, call centerul te usureaza cu viteza de 0,60 eurocenti / minut.
* La Web checking sunt obligata sa accept conditia ca mi se va da un loc “la intamplare” – destul de nelimistitor pentru mine, deoarece cumparasem bilete cu loc.
* Mi-au mai placut mesaje de genul “Daca doriti sa va alegeti un loc specific in aeronava, va rugam sa accesati ACEASTA PAGINA (https://149.122.160.204/seatmapfrompayment.aspx) platind orice tarif care se implica, dupa care puteti sa continuati procesul de web-check-in. ” Suna bine nu?
Nu poti rezerva loc