Compania Tarom va introduce in luna martie un serviciu de check-in la kiosk, valabil pentru zborurile interne si internationale operate de companie cu plecare de pe Aeroportul International “Henri Coanda”. In acest fel, va fi realizata o afluenta constanta a pasagerilor catre portile de imbarcare si se va reduce timpul de asteptare in fata ghiseelor de inregistrare (check-in clasic), se arata int-un comunicat al companiei.
Noua aplicatie va asigura pasagerilor posibilitatea de a-si efectua singuri formalitatile de inregistrare pe zbor (check-in). Va fi prima de acest tip in limba romana si va fi disponibila si in 14 limbi de circulatie internationala.
Pasagerii vor putea sa-si aleaga singuri locurile in avion, pe baza biletului electronic, a cartii de identitate sau a pasaportului, iar identificarea si inregistrarea se vor putea efectua in baza cartii de identitate. Dupa ce au finalizat formalitatile de check-in la kiosk, pasagerii au posibilitatea de a tipari cartea de imbarcare si, daca nu au bagaj pentru cala, pot merge direct la poarta de imbarcare. Cei cu bagaj pentru cala vor trebui sa se prezinte la ghiseele Tarom “Baggage Drop-Off” din aeroport, pentru a preda bagajul de cala.
Serviciul de check-in online este disponibil pentru toti pasagerii Tarom care se afla in posesia unui bilet electronic valid, pe unul din zborurile operate de avioanele companiei sau pe cele realizate in cooperare cu liniile aeriene partenere – Air France, KLM si Air Europa si operate cu aeronavele acestora. (M.S.)