CORONAVIRUS: Vola.ro a asistat peste 1.000 de pasageri

Vola.ro a asistat peste 1.000 de pasageri să se adapteze schimbărilor și anulărilor de zboruri din ultima perioadă și a recuperat pentru aceștia peste 50.000 de euro de la companiile aeriene.

Cele peste 40 de persoane ce formează echipa de Customer Care Vola.ro lucrează non stop la soluționarea și lămurirea tuturor pasagerilor care sunt în situația unor zboruri spre regiunile aflate în carantina din Italia sau au semne de întrebare cu privire la călătoriile ulterioare.  

„Aeroporturile din Italia sunt printre cele mai căutate și tranzitate de pasagerii români. Fie că mergeau în Italia pentru a-și petrece vacanță, fie că mergeau acolo la muncă sau la studii, închiderea traficului aerian cu Italia afectează și foarte mulți români. Ca în fiecare situație de genul acesta întreaga echipă Vola.ro face eforturi imense pentru a informa și pentru a asista pe cât posibil toți turiștii care urmează să călătorească în perioada următoare. Este un volum de muncă foarte mare pentru care am dedicat peste 40 de colegi, cu  programul de muncă non stop, ca de obicei. Volumul întrebărilor primite este cu 70% mai mare față de restul anului. Diferența dintre un bilet de avion rezervat direct pe website-ul companiei aeriene și un bilet de avion rezervat prin Vola.ro este că avem resursele să comunicăm mai transparent, mai rapid și să susținem astfel de perioade de incertitudine”, a declarat Claudia Tocilă, Marketing Manager Vola.ro.

Pasagerii afectați care au biletele achiziționate prin Vola.ro pot contacta compania atât telefonic la departamentul de Customer Care disponibil 24/7, cât și prin chat-ul online disponibil pe Vola.ro și Facebook (https://www.facebook.com/VolaRomania/). De asemenea, compania pune la dispoziția clienților informații actualizate despre călătoriile din această perioada printr-un infopack disponibil online sau pe chatul Facebook Vola.ro.

Vola.ro monitorizează constant evoluția COVID-19 și deciziile companiilor aeriene.

Claudia Tocilă

„După experiența ultimelor două săptămâni am pus laolaltă cele mai des întâlnite întrebări ale pasagerilor primite de colegii noștri de la Customer Care și urmează să le încărcăm pe o pagină dedicată pe Vola.ro. Ne dorim să oferim acolo cele mai complete informații legate de impactul Coronavirus asupra călătoriilor românilor și să facem împreună primii pași în rezolvarea oricăror semne de întrebare ar avea turiștii noștri.”, a continuat Claudia Tocilă, Marketing Manager Vola.ro.

Care sunt situațiile posibile pentru românii care au călătorii programate în perioada următoare?

Pentru românii care aveau programate călătorii în zonele carantinate și cu zboruri anulate, echipa Vola.ro îi va asista în recuperarea contravalorii biletului de avion sau în reprogramarea gratuită a călătoriei. 

Pentru românii care au programate zboruri în alte destinații, dar care nu își doresc să mai călătorească, echipa Vola.ro ii poate ajută să își reprogrameze zborul, în limita termenilor și condițiilor specifici fiecărui bilet de avion. Sunt companii aeriene care permit gratuit reprogramarea zborului până la o anumită dată, în special pentru zborurile rezervate în luna Februarie și în prima săptămâna a lunii Martie.

Pentru românii care urmează să se întoarcă în țară din zone cu risc, se va impune fie carantinarea în spații special amenajate (în cazul zonei roșii a Coronavirusului, ce include China continentală (provincia Hubei), Italia de Nord, Coreea de Sud (județul Cheongdo), fie carantinarea la domiciliu timp de 14 zilei pentru cei de vin din alte provincii și orașe din China continentală; toate celelalte regiuni și localități din Italia; alte județe și localități din Coreea de Sud, Iran. Nu sunt impuse alte restricții sau măsuri de călătorie pentru pasagerii care vin din alte regiuni.

Informațiile sunt valabile la data comunicatului și este posibil să se schimbe în conformitate cu evoluția deciziilor statelor implicate și a companiilor aeriene.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.