Din cauza cozilor mari formate la ghişeele de check-in de la Aeroportul Internaţional “Henri Coandă” – Otopeni, mai mulţi pasageri au pierdut cursele pentru care aveau bilet, joi dimineaţă, în ciuda faptului că s-au prezentat cu două ore înaintea zborurilor. Tarom le recomandă pasagerilor să vină şi mai devreme înaintea plecării, întrucât e perioadă de sfârşit de vacanţă.
Totodată, compania aeriană ţine să reamintească pasagerilor că există şi posibilitatea de a efectua check-in atât online, pe www.tarom.ro, cât şi la chioşcurile de self-checkin din aeroport.
Compania Tarom confirmă că în această perioadă se înregistrează aglomeraţie atât pe cursele regulate, cât şi pe cele charter.
“Dat fiind numărul foarte mare de pasageri atât pe cursele regulate, cât şi pe numeroasele curse charter efectuate de Tarom în această perioadă, ne pare rău să anunţăm un timp de aşteptare mai mare decât de obicei, pentru efectuarea formalităţilor de check-in în aeroport. În acest sens, rugăm pasagerii să se prezinte în aeroport cu cel puţin două ore înainte de plecarea cursei, aşa cum este prevăzut în condiţiile de călătorie, pentru a evita aglomeraţia şi a scurta timpul de aşteptare”, se precizează într-un comunicat remis, joi, de Tarom. (M.S.)