KLM lansează oferta promoțională de Crăciun

KLM lansează campania “De Crăciun, oferă lumea în dar!“, reducând preţul biletelor de avion cu până la 45%, pentru biletele achiziționate în perioada 5 – 19 noiembrie 2013. Vor beneficia de prețuri speciale peste 70 de destinaţii din Caraibe, Asia,  Africa, America de Nord şi de Sud, perioada de călătorie a biletelor achiziţionate fiind între 5 noiembrie 2013 și 11 aprilie 2014 (pentru destinatiile din America de Nord călătoria este permisă în perioada 5 noiembrie 2013 – 11 aprilie 2014, mai puţin perioada 18 – 23 decembrie 2013 şi 02 – 06 ianuarie 2014).

Peste 4.300 de pasageri români au călătorit în 2012 în destinaţii din Caraibe și Oceanul Indian (individuali, exclusiv grupurile cu agențiile de turism). Mai mult de 54% dintre aceştia au ales să călătorescă cu Air France KLM datorită conexiunilor disponibile, serviciilor la bord și prețurilor promoționale. Până pe 19 Noiembrie 2013, românii pot opta pentru bilete de avion spre destinații exotice din zona Caraibelor, precum Saint Martin, Aruba, Curacao și Havana, pentru prețuri începând de la 699 euro, zbor dus-întors din București.”, a declarat Nicoleta Vișan, Marketing Manager Air France KLM Romania.

Pe lângă Caraibe, incluse în promoție mai sunt și destinații din Asia de la 579 EUR, America de Sud de la 699 EUR, Africa de la 649 EUR și America de Nord de la 499 EUR. Tarifele au toate taxele incluse şi implică zborurile dus-întors din Bucureşti către destinaţiile vizate.

Prețurile promoționale vor fi disponibile atât la achizițiile făcute pe platforma online www.klm.ro, cât şi la agenţiile de voiaj şi tour operatorii autorizaţi.

Caraibe

Saint Martin 699 EUR
Aruba şi Curacao 709 EUR
Havana 735 EUR

Asia

Beijing 579 EUR
Tokyo 625 EUR
Bangkok 652 EUR
Kuala Lumpur 675 EUR
Singapore 707 EUR

America de Sud

Sao Paolo 699 EUR
Rio de Janeiro 699 EUR
Panama City 699 EUR

Africa

Johannesburg 649 EUR
Cape Town 747 EUR
America De Nord Toronto 499 EUR
New York 567 EUR
Washinghton 569 EUR

 Despre KLM

KLM a fost fondată în anul 1919, fiind astfel cea mai veche linie aeriană ce și-a păstrat numele original. În 2004, Air France și KLM au format alianța Air France KLM.  Din această alianță a rezultat cel mai puternic grup aviatic European, bazat pe două brand-uri și hub-uri puternice – aeroportul Schiphol din Amsterdam și aeroportul Charles de Gaulle din Paris. Păstrându-și identitatea, grupul se concentrează pe 3 aspecte esențiale: transportul pasagerilor, mentenanța aeronavelor și transportul de marfă.

KLM

În Olanda, KLM cuprinde esențialul Grupului KLM, care include KLM Cityhopper, transavia.com și Martinair. KLM își deservește destinațiile cu o flotă modernă și oferă locuri de muncă la 33 000 de oameni din întreaga lume. KLM este o companie de top în industria aviatică. Operațiunile de încredere și produsele orientate către client sunt rezultatul politicii sale ce susține inovația durabilă.

KLM este membru al alianței globale SkyTeam, oferind clienților o rețea de zboruri globală. KLM leagă Olanda de fiecare regiune economică importantă a lumii, fiind, așadar, un factor important în economia țării. (M.S.)

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.