Traficul feroviar, bulversat de lucrările la sistemul de dirijare pe segmentul Crivina – Brazi

Lucrările de implementare și testare a noului sistem de dirijare a traficului au fost finalizate pe segmentele Chitila – Buftea, Buftea – Periș, Periș – Crivina, în stațiile Buftea, Crivina și Periș, urmând să se facă verificări suplimentare pentru finalizarea lucrărilor și pe segementul Crivina – Brazi, informează CFR SA.

Trenurile circulă în continuare în condiții speciale, de tip cale liberă, ceea ce înseamnă un flux în grafic de șase trenuri/sens între București și Ploiești, deoarece pe toată perioada testării noului sistem de dirijare a traficului se diminuează capacitatea secțiilor de circulație și se prelungesc timpii de mers.

“Informații despre cauzele întârzierilor care se mai înregistrează în trafic se transmit permanent, prin intermediul instalațiilor de sonorizare, în toate stațiile de cale ferată de pe traseu. Principalele beneficii ale proiectul pilot ETCS/ERTMS nivel 2 sunt îmbunătățirea siguranței circulației și creșterea capacității de transport”, se menționează în comunicat.

Reprezentanții CFR SA au solicitat operatorilor de transport feroviar de călători să ofere informații pasagerilor despre cauzele staționării trenurilor în această perioadă.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.