Volvo și Antonia dau startul campaniei “Sunetul orașului. Tehnologia viitorului”

Volvo Cars și Antonia continuă parteneriatul început anul precedent, în urma căruia artista a devenit ambasador pentru modelul Volvo XC40, SUV-ul dinamic, puternic, cu un design scandinav futurist, în care tehnologia oferă un sentiment uman. 


Din poziția artistului de succes, care are timpul limitat, Antonia găsește în XC40 un adevărat ajutor, un partener de drum de nădejde, echipat cu multiple funcționalități tehnologice. Una dintre dotările de ultimă generație implementate pe acest model poartă numele aplicației Volvo on Call, cu ajutorul căreia ai control asupra mașinii direct de pe dispozitivul mobil, chiar și de la o distanță semnificativă.

Volvo a echipat modelul XC40 cu unul dintre cele mai performante sisteme audio, premium, Harman Kardon, pentru ca orice drum, indiferent de distanță să fie o relaxare.

Siguranța a fost întotdeauna o prioritate pentru Volvo. Cu trecerea anilor, compania a crescut măsurile de protecție a pasagerilor. Ca mamă a 3 copii, Antonia pune accentul pe siguranța familiei sale, de aceea viziunea Volvo în materie de siguranță, ca din anul 2020 să nu mai existe nicio persoană grav vătămată într-un accident în care este implicat un nou model Volvo, este un lucru important pentru artistă.

Pe lângă multiplele funcționalități, Volvo XC40 este un SUV plin de personalitate. Amprenta puternic scandinavă face din modelul XC40 o adevărată capodoperă în rândul SUV-urilor compacte. Volvo XC40 are un design unic, futurist, atât în interior, cât și în exterior. Din poziția artistului de succes, Antonia și-a găsit un partener de drum exact ca ea: elegant, puternic, unic și conceput să facă față provocărilor.

Volvo Car Group în 2017/2018

Pentru anul financiar 2017, Volvo Car Group a ajuns la un profit operațional record de 14.061 MSEK (11.014 MSEK în 2016). Veniturile în această perioadă s-au ridicat la 210.912 MSEK (180.902 MSEK). Pentru anul 2017, vânzările globale au ajuns la un număr record de 571.577 de mașini vândute, o creștere de 7,0% în comparație cu 2016. Rezultatele evidențiază transformările financiare și operaționale ale Volvo Cars din ultimii ani, poziționând compania pentru următoarea sa etapă de creștere. 

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.