Sustenabilitatea rămâne o prioritate pentru FlixBus și în 2021, după ce, în anul 2020, au fost transportați aproximativ 30 de milioane de pasageri FlixBus și FlixTrain în întreaga lume.
Iată precizările, în comunicatul transmis ZIUA CARGO:
Anul 2020 a adus numeroase provocări și schimbări pentru FlixBus, cel mai mare operator de curse pe distanțe lungi cu autocarul din Europa. Primăvara trecută compania a suspendat aproape întreaga sa rețea la nivel global din cauza situației generate de pandemia Covid-19.
În România, FlixBus a repornit serviciul spre sfârșitul lunii iunie pentru a continua să ofere pasagerilor călătorii durabilele și accesibile. Reluarea curselor spre Europa a fost posibilă datorită implementării unui concept complet de igienă și siguranță. Pe lângă măștile obligatorii pentru pasageri și check-in-ul fără contact, autocarele și trenurile sunt dezinfectate în mod constant – peste 162.000 de litri de dezinfectant au fost folosiți în acest scop în 2020.
2021: FlixMobility continuă să fie o parte importantă a revoluției transportului durabil
Încă de la începuturile sale, FlixMobility a urmărit viziunea de a oferi servicii de mobilitate accesibile și sustenabile pentru cât mai multe persoane. În 2020, Agenția Federală de Mediu din Germania a acordat din nou călătoriei pe distanțe lungi cu autobuzul cea mai bună evaluare de mediu în ceea ce privește emisiile de CO2 per pasager. Această evaluare întărește și mai mult viziunea verde a companiei și arată că FlixMobility este o parte importantă a peisajului de mobilitate sustenabilă.
„Doar în condiții competitive echitabile putem atinge obiectivele de sustenabilitate ale Germaniei și ale Europei. Acestea includ o piață feroviară echitabilă, precum și o mai mare importanță
Acordată de către politicieni autocarelor pe distanțe lungi ca fiind cel mai sustenabil mijloc de transport. FlixBus va reveni cu siguranță pe șosele și FlixTrain pe șine pentru a le oferi oamenilor o alternativă reală de călătorie și pentru a evita tendința reînnoită spre transportul individual. Obiectivul nostru este să reluăm operațiunile cât mai curând posibil, în conformitate cu situația generată de COVID-19, și să ne extindem rețeaua din nou în noul an”, a declarat André Schwämmlein, CEO și fondator FlixMobility.
Analiza datelor de călătorie: redistribuirea efectelor sezoniere
Pandemia a creat provocări fără precedent pentru întreaga industrie a mobilității, iar sectorul turismului și călătoriile în general au scăzut brusc. Aproximativ 30 de milioane de pasageri au călătorit cu FlixBus și FlixTrain în 2020 – cu aproape 50% mai puțin decât anul trecut.
Până acum, industria a reușit să anticipeze efectele sezoniere și să planifice în consecință. Cu toate acestea, evaluând propriile date de călătorie, FlixMobility a observat că în prezent efectele sezoniere au fost afectate semnificativ de pandemie. În schimb, au apărut mai multe valuri de călătorie mai mici, distribuite uniform. Valurile de călătorii pot fi atribuite diferitelor faze ale pandemiei, în funcție de diferite reglementări și zone de risc care au influențat semnificativ comportamentul călătorilor.
„Fiind încă de la început o companie de tehnologie în acest sector, avem expertiza și posibilitatea de a reacționa rapid și flexibil la cererea în schimbare spre deosebire de furnizorii de transport tradiționali”, a precizat André Schwämmlein.
Rețeaua de destinații oferite este astfel orientată în mare măsură către cererea pasagerilor, iar conexiunile care au cele mai multe rezervări sunt extinse pentru a distribui încărcătura în mod optim.
În România, FlixBus a repornit cursele în luna iunie cu un concept complet de igienă
De la reluarea operațiunilor în luna iunie, FlixBus a oferit în permanență curse din și spre România pentru a deservi pasagerii care au o nevoie reală de călătorie spre Europa.
În luna noiembrie, FlixBus a anunțat și primele conexiuni spre Republica Moldova și a încheiat un parteneriat cu un transportator local pentru a opera ruta București-Chișinău.
Odată cu reluarea operațiunilor, au fost introduse și măsurile extinse de igienă și siguranță urmând îndeaproape recomandările autorităților. De exemplu, autobuzele sunt complet dezinfectate după fiecare călătorie. La nivel global, echivalentul a peste 162.000 de litri de dezinfectant au fost folosiți în 2020 pentru a proteja pasagerii. În plus, autocarele sunt ventilate în mod regulat în timpul călătoriei, prin furnizarea de aer proaspăt prin sistemul de ventilație.
Purtarea unei măști este obligatorie la urcarea și coborârea din autobuz, precum și pe parcursul întregii călătorii. De asemenea, un nou instrument de informare arată pasagerilor rata de ocupare în autobuz în orice moment.
Despre FlixBus
FlixMobility este un furnizor de servicii de mobitate care oferă noi alternative de călătorie convenabile, accesibile și ecologice prin intermediul brandurilor FlixBus și FlixTrain. Datorită unui model de afaceri unic și tehnologiei inovatoare, start-upul a reușit să operezecea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa și a lansat primul tren verde pe distanțe lungi în 2018 cât și proiecte pilot pentru autocare electrice în Germania și Franța. Din 2013, FlixMobility a revoluționat modul în care călătorimîn Europa și a creat mii de sluje în industria mobilității. În 2018, FlixMobility a lansat FlixBus USA pentru a aduce alternative de călătorie în Statele Unite ale Americii.
Din birouri sale din Europa și din Statele Unite ale Americii, echipele FlixBus se ocupă de planificarea rețelei, de relațiile cu clienții, de managementul calității, de marketing și de vânzări, precum și de dezvoltarea activității și a tehnologiei. Flota verde FlixBus este operată de parteneri regionali și întreprinderi mici și mijlocii, în timp ce FlixTrain operează în colaborare cu companii feroviare private. Prin intermediul acestor parteneriate, inovația, spiritul antreprenorial și un brand internațional puternic se alătură experienței și tradiției. Combinația unică de start-up tech, platformă de e-commerce și companie tradițională de transport au adus FlixMobility în poziția de lider care își propune să schimbe permanent industria de mobilitate din Europa. Pentru mai multe informații, vizitați https://www.flixbus.ro/firma/presa